Stichting Hulp Vervolgde Christenen HVC

Stichting Hulp Vervolgde Christenen is wereldwijd actief op plaatsen waar Christus-belijden onderdrukking, armoede en afwijzing tot gevolg heeft. HVC biedt vervolgde christenen gerichte geestelijke en praktische ondersteuning.

OVERVIEW

The domain stichtinghvc.nl currently has a traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have analyzed twenty-two pages within the site stichtinghvc.nl and found one hundred and one websites referencing stichtinghvc.nl. We have found two social networking sites acquired by this website.

STICHTINGHVC.NL TRAFFIC

The domain stichtinghvc.nl has seen varying amounts of traffic all through the year.
Traffic for stichtinghvc.nl

Traffic ranking (by month) for stichtinghvc.nl

Traffic ranking by day of the week for stichtinghvc.nl

Assen Zoekt Assen Zoekt

Er zijn voor de ander. Er zijn voor de stad. Een gemeenschap van jong en oud. C h r i s t e l ij k geloof in praktijk brengen op zoek. Volg AssenZoekt op Twitter .

Lieke en Magno in Rio

Nieuws uit Rio - Maart 2018. Magno is tijdens het carnaval met nog vijf jongens uit Borel naar Ouro Preto, in de staat Minas Gerais, geweest om mee te doen aan evangelisatie activiteiten onder de carnavalsgangers. Ze kijken terug op een gezegende week, waarin de jongens een bijzondere ervaring rijker zijn, en we bidden voor de mensen die ze hebben leren kennen en hebben bereikt met het Evangelie.

WHAT DOES STICHTINGHVC.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stichtinghvc.nl Mobile Screenshot of stichtinghvc.nl Tablet Screenshot of stichtinghvc.nl

STICHTINGHVC.NL SERVER

We detected that the main page on stichtinghvc.nl took one thousand and ninety-four milliseconds to stream. I could not find a SSL certificate, so therefore we consider stichtinghvc.nl not secure.
85.17.66.118

We observed that this website is implementing the Apache/2 server.

Stichting Hulp Vervolgde Christenen HVC

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain stichtinghvc.nl had the following on the site, "In de buitengebieden van Nepal is het moeilijk uit te komen voor je christen-zijn." We observed that the website said " HVC steunt Evangelisatie expedities en vangt kinderen op." It also stated " Na de aardbeving in 2015 start HVC een noodhulpactie. Lieke and Magno van Genderen-Ribeiro werken in diverse sloppenwijken in Rio de Janeiro. Samen laten ze het Licht van het Evangelie schijnen. Kinderen, jongeren en moeders krijgen hoop voor de toekomst. In India neemt de christen."

ANALYZE OTHER WEBSITES

Welkom bij Stichting Idemo

Spring naar hoofdnavigatie om in te loggen. Stichting Ídemo is opgezet vanuit ons hart, vanuit onze liefde voor mensen en dieren. Ons uitgangspunt is dat we mensen helpen die zich inzetten voor kinderen en dieren en wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Idemo betekent gaan in het Kroatisch. Mee naar Nederland en gaan. Ze heel snel naar een warm thuis.

Stichting Incident Management Nederland

Definitieve gunningen in 190 rayons. Zo snel mogelijk ongehinderde doorgang na incidenten. Nederland is opgericht om wegbeheerders te ondersteunen bij hun inspanningen op het gebied van incident management.

Stichting in Arcadië

Stichting In Arcadië is een onderzoekscentrum en planbureau voor groen erfgoed. Groen erfgoed is al het historisch waardevolle groen dat door de mens is bedacht en aangelegd. Wij maken herstelplannen voor en doen historisch onderzoek naar groen erfgoed op buitenplaatsen, stadsparken, begraafplaatsen, verdedigingswerken, kloostertuinen etc. Alles wat we doen, dient de kennisbevordering en instandhouding van groen erfgoed en doen we zonder winstoogmerk. Van de tuin en het park.

Stichting Info BDSM

Mentoring zoals de Stichting Info BDSM het ziet. Principes, methodiek en doelstellingen. Hoe werken wij? Hoe kan het voor jou werken? Informatieve artikels over BDSM en aanverwante onderwerpen. Wetenschap, ervaringen en visies. Aan jou om er uit te halen waar jij wat mee bent. Recensies van boeken over BDSM. Seks, Genot and Grenzen. LHDO Productions en Zamarra Kok. Team Seks, Genot and Grenzen. Wie is Stichting Info BDSM? Wij wensen anoniem te blijven en die anonimiteit bieden we.

Stichting IRIS

Ca 0,5 fte KSH. 0,4 fte Eerste Christelijk Lyceum. KSH en IRIS samen verder. Het Ministerie van OCW geeft goedkeuring aan de bestuurlijke fusie tussen Stichting IRIS en Stichting Katholiek voortgezet onderwijs in de Haarlemmermeer. Evert-Jan Oppelaar Onderwijs Pionier 2015.